poniedziałek, 11 marca 2013

Zapowiedź: Powrót Bogini – P.C.Cast


Powrót Bogini tom. 1 i 2
P.C. Cast
Data wydania: 26 kwiecień 2013
Wydawca: Mira
Gatunek: paranormal
Seria: W kręgu mocy Partholonu #2

TOM 1: Shannon prowadzi szczęśliwe życie w mitycznym Partholonie. Wojna z Fomorianami skończyła się zwycięstwem, jej mąż, szaman ClanFintan, wrócił do domu. Poddani kochają ją i czczą jako wybrankę bogini Epony.  Nic nie zapowiada nadciągającego niebezpieczeństwa… Pewnego dnia Shannon traci przytomność. Budzi się w realnym świecie, z którego tak łatwo zrezygnowała i od którego odwykła. Powrót do rzeczywistości okazuje się bardzo bolesny. Za Shannon trafiły tu też siły zła, gotowe zniszczyć wszystko, co jest jej drogie.

TOM 2: Shannon z trudem odnajduje się w realnym świecie. Jest przerażona odkryciem, że tu jej miejsce zajęła Rhiannon, prawdziwe wcielenie bogini Epony. Okrutna Rhiannon z rozmysłem krzywdzi bliskich Shannon. Jest potężna, bo przyzywa na pomoc siły ciemności. Nie odczuwa wyrzutów sumienia, a czynienie zła sprawia jej przyjemność.

1 komentarz:

  1. Udało mi się ostatnio wygrać 1 i 2 część 'Wybranki bogów' i chociaż dopiero dzisiaj zaczęłam czytać, to od początku bardzo mi się podoba. Dlatego też ucieszył mnie fakt, że niedługo pojawi się kontynuacja serii :) Pozdrawiam ^,^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...